< Till bloggens startsida

When I hear songs that's all they are

Jag sitter på tåget hem. ( Tack pappa för internet!) 
Det ska bli rätt gött att komma hem, få lite perspektiv igen. Imorgon ska jag träffa tomtarna, fantastiskt!
 
Jag såls ibland av hur bra det blev. Inte så att jag trodde att det inte skulle skulle vara bra i Mullsjö, men jag menar, jag hoppades men trodde väl kanske inte riktigt på att man ska hitta folk som man trivs med och kan kalla sina vänner. Nånstans trodde jag väl att jag skulle vara för annorlunda eller nått. Men jag börjar inse att de flesta människor är mins lika konstiga som jag. 
 
I nästa vecka kommer det förhoppningsvis upp bilder på en hatt! (omg)
 
PÖSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0