< Till bloggens startsida

We will sing from the highest hills

Ok. So far, so good!
 
Jag har lärt mig massor idag, typ. 
- några nya namn (kanske)
- att det finns screenramar man måste spänna duken på själv 
- var ICA ligger
- att lampan på toan har humörsvängningar
- koden till tvättstugan
- att av de som bor i vår uppgång är det bara jag och Karro och tackar ja till gratis fika
 
Vi är 6 stycken i klassen nu, kanske skulle börja nån mer. Men lokalerna är bättre än på min förra skola och det känns riktigt gött! Imorn ska vi göra vår första offentliga utsmyckning, en jätteväv! 
 
Pappa ringde idag (medans jag och Karro tittade på Vem vet mest?) och skulle skälla på mig för att jag inte sparat kokinstruktionerna till couscousen i plåtburken. I plåtburken har jag blandat röd och vit quinoa och instruktionerna står på sidan, för couscous också. Men det är inte alltid så enkelt ;)

Kommentarer
Pappa

Kram

2012-08-24 @ 07:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0