< Till bloggens startsida

One more spoon of cough syrup now

OK. 
Jag vet. 
Jag ska blogga. 
 
I fredags åkte jag och Karro på vår första Jönköpingstrip. Vi hälsade på på SVF (där var det trevligt), sen träffade vi Anton en kortis och sen tog vi bussen till IKEA och käka billiga köttbullar och drack gratis kaffe. Eftersom bussarna går lite sisådär hade vi tre timmar över, så vi såg en film. Den där nya Woody Allen-rullen. Den var bra, fast jag fattade nog inte så mycket (kanske inte meningen heller)
 
I söndags var jag på gudstjänsten i Missionskyrkan. Jag är van vid att gudstjänster börjar klockan elva. Men det slog mig vid kvart i tio att jag kanske skulle kolla när det börjar... det började tio.. jag kom tjugo över. Efter det följde jag med Petter hem till hans föräldrar och blev bjuden på mat och gott sällskap. Dessutom lärde Petter mig att virka mormorsrutor! 
 
Idag har vi börjat med photoshop, det mesta hon gick igenom kunde jag, lite nya kortkommandon bara. Men det känns som att det kommer gå rätt fort fram, så det känns bra! sen har vi börjat kladda lite med färg. Det känns gött att komma igång!
 
Nämen, nu blir det nått avsnitt Lost till och några fler mormorsrutor ;)
 

Kommentarer
Pappa

Vill inte ha mormorsrutor i julklapp. Kram

2012-08-29 @ 06:48:27
Pappa

Har det redan gått 2 månader??

2012-09-05 @ 13:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0